The Scapegoat
Based on Daphne Du Maurier's novel, in 1952, as England prepares for the coronation, two men meet by chance and are startled to find that they look exactly alike and trade lives. Starring Matthew Rhys (The Americans), Eileen Atkins (Doc Martin), and Sheridan Smith (Black Work).