The Secrets She Keeps
Heavily pregnant supermarket shelf-stacker Agatha is obsessed with Meghan Shaughnessy's seemingly perfect life. But is there more to her covetous gaze than simply admiration?
Meghan's explosive secret comes to light. With Meghan's due date brought forward, Agatha must step up her plans.
A scarring trauma in Agatha's past is revealed. Meghan heads to hospital to have her baby, unaware that she might be in danger.
Agatha has created her perfect family with her baby and Hayden. But an old flame of Agatha's threaten' to thwart her plans.
At a vigil for Baby Ben, Meghan and Agatha come face to face. Agatha panics over Baby Rory's deteriorating health.