The Show With Vinny
The series will capture Vinny Guadagnino as he invites various celebrities into this home to indulge in a home-cooked Italian meal and a candid conversation with Guadagnino's family. Unlike other talk shows, there is no live studio audience, only Guadagnino's family and friends.