The Split The Split
Hannah and Nathan are in the final stages of negotiating their divorce, but when it becomes clear Nathan has met someone else, the amicable separation takes a turn for the worse.
Hannah's relationship with Nathan unravels when he drops a bombshell, and Rose struggles to cope with her grief.
Tensions rise as Hannah and Nathan struggle to disentangle their lives; Christie arrives in London; Rose has a clear-out.
Hannah allows herself to dream of a life elsewhere with Christie, while Nathan starts to doubt his relationship with Kate; Ruth breaks some devastating news to Zander.
Rose grapples with James' absence at the family camping trip; Ruth learns of Nina and Tyler's affair; the extent of Tyler's deceit is revealed.
With Kate and Nathan's relationship on the rocks, Hannah makes a decision that shapes all their futures.