DS Sarah Collins and her colleague, DC Steve Bradshaw, investigate the deaths of long-serving police officer, PC Hadley Matthews, and a 15-year-old Libyan refugee, Farah Mehenni.
Detectives Sarah Collins and Steve Bradshaw find the bodies of an officer and a 15-year-old Libyan refugee at the Portland Tower in London.
With Lizzie still on the run, Sarah finally persuades her boss, DCI Tim Bailie, to go public about Lizzie’s disappearance.
Lizzie decides to turn herself in, but first she meets Kieran Shaw in secret, who tries to persuade her not to implicate herself.
Sarah searches for a vanished teenager; Lizzie investigates a case of domestic violence.
Sarah and Lizzie must work together to track down a murderer and a missing child. A new suspect emerges in Sarah’s investigation into Tania Mills’ disappearance.
Thanks to Lizzie the police manhunt closes in on Brannon and Skye. Sarah develops a new suspect in the Tania case and gets a clue as to where Tania’s body might be buried.