The Vallecas Files
After 17-year-old Estefanía Gutiérrez Lázaro dies under mysterious circumstances, her family's home becomes the site of intense and unexplained paranormal activity. As public attention over the case grows, so does the nightmare within the house.
Vertigo
The family's media exposure skyrockets after a police investigation seemingly validates the paranormal happenings, but Concepción's willingness to share their story on television begins to put serious strain on the bonds between them.