The Vampire dies in no time The Vampire dies in no time
Legendary vampire hunter Ronaldo finds an unlikely (and unwilling) ally in Draluc, the world’s weakest vampire who turns to dust at the slightest attack. Together they’re in for more hilarious misadventures than you can shake a stake at, including enemy vampires, axe-wielding editors, and other pains in the neck.
The vampire hunter Ronaldo is hired to rescue a boy who was seen going into Castle Draluc, but the vampire waiting for him there isn't what he expected.
Hijinks ensue when strange creatures and old acquaintances pay the Ronaldo Vampire Hunter Agency a visit.
The Hunters Guild works with the Vampire Control Division to track down the dangerous vampire, Tsujigiri Nagiri.
A vampire empress is born, and Ronaldo meets Draluc's family at their annual New Year's party.