The Wall
When the body of a young dancer is found in a small mining town, Céline Trudeau, one of the town's most experienced detectives, investigates the case.
In the small town of Fermont, Celine and Alexandre must solve the murder of a woman who was found inside the city's "wall," wearing a Chinese mask.
Celine and Alexandre make progress with the investigation; they learn that on the night she disappeared, Justine left the bar with a mysterious man.