The Waltons The Waltons
Olivia's concern over the friendship between the Walton children and four stranded carnival performers turns to respect and admiration after the family is invited to a private performance.
Unable to pull the trigger to shoot a turkey on his first hunting trip, John-Boy proves his courage by saving his father's life.
When John-Boy secretly borrows an antique typewriter from the Baldwin sisters, his sister innocently sells it to a junkman.