The Way to Everest
Lhasa, Tibet
At 3,600 metres above sea level, Lhasa, Tibet, is the first experience with high-altitudes for the team of skateboarders. Between the city's welcoming locals and marble architecture, there's no shortage of killer sessions, just shortness of breath.