The Way You Shine
Zhou Xin Xing’s (Puff Kuo) dreams of running a French patisserie crumbled along with her first marriage. She ends up taking a job at dessert store Les Années Lentes, where she meets Xia Tian Yu (Fandy Fan), a reluctant heir with a hidden warmth beneath his icy exterior. As they join forces to win a prestigious dessert competition, sparks fly in and out of the kitchen. But with romantic rivals lurking and family expectations looming, can this unlikely duo find their sweet ending? Or will their budding romance melt under pressure?