The Witcher
The End's Beginning
Hostile townspeople and a cunning mage greet Geralt in the town of Blaviken; Ciri finds her royal world upended when Nilfgaard sets its sights on Cintra.
Yennefer, bullied and neglected, accidentally finds a means of escape; Geralt's hunt for a so-called devil goes to hell; Ciri seeks safety in numbers.
Betrayer Moon
Geralt takes on another Witcher's unfinished business in a kingdom that is stalked by a ferocious beast; at a brutal cost, Yennefer forges a magical new future.
Against his better judgment, Geralt accompanies Jaskier to a royal ball; Ciri wanders into an enchanted forest; Yennefer attempts to protect her charges.
Heedless of warnings, Yennefer seeks a cure to restore what she has lost; Geralt inadvertently puts Jaskier in peril; the search for Ciri intensifies.
Rare Species
A mysterious man tries to entice Geralt to join the hunt for a rampaging dragon, a quest that attracts a familiar face; Ciri questions who she can trust.