The Witches of Oz
Dorothy Gale is a simple girl who lives with her uncle Henry in a rural site in Kansas. In her free time she writes books for kids based on the imaginary land of Oz, a world created by her grandfather.
Dorothy's life is turned upside down when she receives an offer from an agency to represent her books. Once in New York, Dorothy attends a complex world full of businessmen; however things will get even weirder.