This Is Luna This Is Luna
After landing a job as a horoscope columnist, aspiring journalist Luna discovers an unlikely connection to her tarot deck that only further complicates her love life, friendships and professional dreams.
The Sun
After accepting a job as a horoscope columnist, aspiring journalist Luna takes a reluctant dive into her family's roots to secure a tarot deck.
After her "Gypsy Clara" column goes viral, Luna must prove to her boss Clarice that her growing fanbase is authentic.
In the middle of a reading, Luna's life descends into chaos after a white lie causes the cards to go silent.
Luna's plan to secure Viny and Dante's interests is thwarted when they pitch a documentary about her family.
Desperate to retrieve her deck, Luna is enveloped in chaos as she struggles to dodge Viny and Dante at a family wedding.