Threads of Destiny
In a twist of fate, Jiang Xue Ying (Zhu Li Lan) awakens from a tragic past life, where a switched marriage led to her sister Jiang Yu Er's (Mu Le En) ruin and her own hard-won success. This time, Xue Ying agrees to re-swap marriages with her sister. While Yu Er believes she's securing a glorious future with future general Lu Liang (Wang Ze Xuan), Xue Ying plans to use her position as the wife of Crown Prince Lu Jun Xing (Qin Tian Yu) to achieve independence. However, as she navigates treacherous palace politics and enemies around every corner, she realizes that she's falling in love with Jun Xing for real. Will Xue Ying manage to have both the relationship – and the just world – that she dreams of? This drama was adapted from the web novel "Chong Sheng Zhu Mu Bu Zheng Bu Qiang, Shi Zi Ye Shou Si Bai Yue Guang" by Qi Xing Jiu Yue.