Three Women
Grieving writer Gia decides to write a book about women's desire; she interviews entrepreneur Sloane, homemaker Lina and student Maggie as they overturn their lives.
Lina flees from a stagnant marriage and a body of pain; she joins a women's group at Doctor Henry's, tries to reconnect with the love of her life, and begins a friendship with Gia.
A difficult visit from her mother propels Sloane further toward Will; Richard attempts to appease Sloane's desire in a different, ill-fated way.
Maggie summons the courage to tell her parents and the police about the relationship with her high school teacher.
Jumping back in time, Gia struggles to write her book about sex in America; embarking on a love story of her own, Gia processes the pain of her own losses; she moves to Indiana and bonds with Lina.
Lina, Sloane, and Maggie connect with their hearts' desire, unaware of the fallout that awaits them.