Threesome
David and Siri are a young couple living in London. During a night out, they meet Camille. A flirty game begins, boundaries dissolve, and out of drunken curiosity, they have a threesome.
The Threesome
During a night out, young couple David and Siri meet Camille. A flirty game begins and boundaries gradually dissolve. In a moment of drunken curiosity, they have a threesome.
Siri wakes up and discovers David wrapped around Camille’s body. After she wakes him up, they sneak out without saying goodbye, like thieves in the night.
David is in Sweden. Left alone in London, Siri’s regrets over the threesome become overwhelming. She does her best to try to manage her anxiety and goes out to party with Miriam and Josephine.
Siri and her friends from university are celebrating the end of exams. Siri is pushing David further and further away, and in the heat of the moment, she meets up with John.
Siri and David’s relationship is falling apart, and after a huge argument, Siri leaves home. Without stopping to think, she contacts John, and suddenly finds herself at his place.
Siri and John have created a parallel universe for themselves, a place where Siri feels she can be herself in a way she can’t with David.