Thru
Two teams trek across landscapes from opposite ends while navigating obstacles to reach a destination. The team that takes the shortest route survives and thrives in this reality game show.
The Pool
Eighteen contestants are ready to participate in this brand reality game hosted by Brendan Moar. They have to go over under or thru the obstacles.
The Warzone
With Vivian and Valerya out Thru continues with the second track. The teams have to follow their path through an old warzone and emotions run high.
After the emotional exits of Frank and Tung Tung the competition continues with an Olympic touch. Will team red earn money for their jackpot this time?
Trusting Vitor was difficult so the red team sent him away. Blue team fights back without soldier Keith. No closed doors this time but mud insect and reed.
Both teams have proven to be equally strong. How will the red team perform without motherly Erika? And will team bonding continue in the blue team?