The Land Of Warriors
Tang San (Zhou Yi Ran) is a member of the Shrek Seven Devils – a group of fighters who brought peace to a once-divided realm. After winning an important competition, Tang San must leave his comrades-in-arms – including Xiao Wu (Zhang Yu Xi), with whom he shares a deep bond of affection. He retreats to a secret location to hone his skills, with his father’s help. But the forces of evil refuse to sit still: soon, a powerful leader emerges with a plan to seize power over the realm and crush all his opponents. The time has come to reconvene the devils. But do Tang San, Xiao Wu, and the rest have what it takes to defeat this fearsome scheme? This drama is the follow-up to “Douluo Continent,” and was adapted from a novel by Tang Jia San Shao.