Time Tunnel
When Tony and Doug arrive in Pearl Harbor the day before the Japanese strike, Tony realizes he has the chance to learn why his father was never found after the attack.
Tony and Doug try to convince a scientist on the island of Krakatoa that the volcano he has been studying is about to unleash the most powerful eruption the world has ever known.