Tiny Trucks
Charlie the Crane, Billy the Bulldozer and Ed the Excavator are the ingenious Tiny Trucks! Those small but clever construction trucks assemble pieces of funny trucks and attractions. Ice cream trucks, giant slides, fire trucks, and so more. Learn and have fun with the Tiny Trucks!