Toddlers & Tiaras Toddlers & Tiaras
This first annual pageant brings in girls of all ages from all over Georgia, and range from full glitz to au naturale. All natural Kayleigh, 6 competes with pageant pro Story, 5 for the title, and it's not over until the recount!
This pageant in South Carolina may be held in a very small town, but it draws girls from many states who have big dreams of stardom. Last year's winner, Madison, has stiff competition in glitz girl Aubrey, and both have a Mom eyeing the prize.
This pageant in the small town of Inez, Kentucky draws kids from numerous states for the opportunity to 'make dreams come true one crown at a time.' 7 year old Holly faces off against the confident Jadyn to win the title of Ultimate Grand Supreme.