Tokyo Ravens
Harutora was born into a family of onmyouji known for their mastery of the occult. Unfortunately, he didn’t inherit their magical abilities, so he was doomed to live a normal life. At least, that is, until a girl from his past changes his future!
Harutora and Natsume interrupt Suzuka as she tries to bring her older brother back from the dead.
Harutora makes friends with his classmates after the battle of the familiars, which upsets Natsume. However, when Natsume is in danger, Harutora and his new friends fight to save her.
Weird rumors are going around about Harutora and Natsume, and they are made worse when Harutora and Natsume go shopping together on their day off.