Tomorrow is ours
Following a collision of two boats in the bay of Sete, many victims were found. Worried, Chloe goes into a search for her missing son. In the meantime, a woman is found stranded on the shore.
Chloe finds out that her son is in police custody. A woman, who was on one of the boats which later collided, was found on the beach. But who is she?
A woman stranded on the shore was in fact Chloe's sister Anna. As she is lying in a coma, Chloe is trying to find out what had happened to her estranged sister, whom she hasn't seen in 17 years. And why did she hide her identity from Maxime?