Where It All Begins
The Auguste Armand Institute is one of France’s top culinary schools. Excellence, precision and discipline are the mantras of this renowned establishment run by a team of talented and respected professionals. Complicated romantic entanglements, bitter rivalries and terrible betrayals will also play out in this closed-off world.
Maxime finds it hard to accept Salomé's choice. In the midst of doubts about his future, he gets unexpected support. Chef Teyssier shows no mercy to his assistant Noémie.
While Maxime bets his last card, Salomé makes a revelation to her friend, Anaïs. Lisandro is in the hot seat, but a heroic act saves him. Hortense sows doubt in Eliott's mind.
With preparations for the reception in full swing, Salomé is plunged into uncertainty. Fearing new revelations, Teyssier threatens Enzo and Noémie.
Auguste, Claire and all the guests attend a long-awaited event, but Salomé is late. Rose and Clotilde relationship does not evolve as expected.