Tomorrow's Joe
Rebellious Joe Yabuki wanders the downtown slums. After a street fight with the yakuza to save a girl, his skills catch the eye of former boxing coach Danpei Tange, who offers to train him. Joe rejects, until he ends up in juvenile detention and suffers his first defeat by the hands of Toru Rikiishi. This rivalry ignites his passion for boxing, and Joe begins intensive training with Danpei.
Those Are the Eyes of a Beast!
A former boxer and current drunkard named Danpei Tange meets a drifter named Joe Yabuki and sees potential in him. Tange offers to teach Joe how to box, but Joe isn't easily convinced.
Survive in the Square Jungle
Danpei is severely hurt after trying to protect Joe from the yakuza. Joe goes to visit the head of the yakuza group to try to get reparations for Danpei.
Danpei works hard day and night to save up for Joe and his boxing gym. Meanwhile, Joe uses the slum kids to con some money out of people and he runs into a woman named Yoko Shiraki.
Joe holes up in an abandoned building after he gets caught lying to con people out of money.
Joe ends up in a juvenile classification home and is quickly put into his place after trying to be cocky against his fellow inmates and their boss Nishi.