Toriko
In a world where the taste and texture of food is extremely important, individuals known as Bishoku-ya, specialize in the acquisition of rare ingredients and animals. Our protagonist, Toriko, possesses incredible strength and knowledge of the animal kingdom in order to fulfill his dream to capture the most precious foods in the world and create the ultimate dinner course. He is currently accompanied by a weak and timid chef who, inspired by Toriko's ambition, travels with him to improve his culinary skills and find rare ingredients.
Toriko, the legendary Gourmet Hunter, is hired by timid chef Komatsu to help track down a delicious Gararagator for a very important dinner. Will the intrepid adventures taste sweet success - or become their dinner's dinner?
The International Gourmet Organization hires Toriko to harvest the legendary Rainbow Fruit, but the famed hunter will have to prove he's tougher than an entire nest of Troll Kongs before he can finish the job!
Toriko and Komatsu set out to capture a Puffer Whale, but this daring quest to satisfy their exotic appetites may be the death of them both! Lucky for them, King Coco is along for the ride!
Komatsu is kidnapped by a gourmet hunter who wants to use the boy as bait. Toriko and Coco are his only hope for survival, but they've got their hands full battling a deadly Devil Python!