Tracey Ullman's Show
Acclaimed actress, writer and producer Tracey Ullman, a longtime HBO favorite, returns to the network to front another sketch comedy series. Poking fun at modern life in the U.K., the star celebrates her homeland by taking on the personas of its residents and tourists. Over the course of the Emmy-nominated series, Ullman's humorous portrayal of celebrities includes the likes of Dame Judi Dench, German Chancellor Angela Merkel and Dame Maggie Smith, as well as everyone from a disaster-prone massage therapist to a member of parliament who goes topless for votes.