Travesuras de la niña mala
Remember the full season is on VIX. Download the app now! It is the story between Ricardo, a man trapped in routine and his adolescent love, a non-conformist and adventurous woman who will take him out of his realistic framework.
La reina del mambo
Ricardo fails to get the job he had applied for as a lawyer. Help Paul by picking up fellow countrymen. One day he picks up Arlette, now, 10 years later, fate has brought him together in Paris with 'the bad girl'.