Treetop Cat Rescue
Skilled tree climbers, arborists and cat lovers Shaun Sears and Tom Otto form Canopy Cat Rescue, a highly skilled, two-man operation trained to climb dangerously tall trees to save desperate, stranded cats.
Cat Men to the Rescue
Shaun heads out on a solo night mission to rescue a cat named Spaz that's been missing for 3 weeks. In Bonney Lake, Tom and Shaun attempt to rescue a feral cat and find danger for themselves and the feline.
Shaun and Tom find a kitty dangerously perched way out on a sloping tree branch.
Shaun and Tom investigate whether a stranded cat is really who its owner says it is. Tom attempts to reunite a feline with his canine companion. In Bremerton, the guys battle a brittle tree and treacherous nighttime conditions to save Promeo.
Tom is called out on a late night mission to rescue a heavy set, indoor cat, Earl, who's been chased high up on a tree by a neighbor's dog. Shaun travels to La Conner to rescue Play-Play, who's distraught owner watches nearly 70 feet below.
Shaun battles high winds to get a loveable cat named Tigger, a repeat offender, back down to his family once again. Tom comes to the rescue of Fritter, who seems friendly at first, but turns on a dime, putting Tom face to face with a hostile cat.
Shaun learns the hard way that "Cake" isn't as sweet as his name implies when he tries to reunite this skittish cat with its owners. Over in Burien, Tom rescues a cat that refuses to let go of him.