Trinkets
Mirror Faces
Elodie returns to her comfort zone while adjusting to a new home and school following her mother's death, which leads to a competition with Tabitha and Moe.
An invitation to a club could end up being the cure for Elodie's homesickness, Tabitha's disenchantment with her boyfriend and Moe's empty house.
Elodie, Tabitha and Moe have an unexpected chance to bond during a community service day at school while checking out some interesting merchandise.
Tabitha presents a cheerful front for her birthday despite her growing doubts about her boyfriend; Moe urges Elodie to spread her wings.
The girls band together to retrieve a treasured keepsake, but what began as mischief turns into real trouble.
Elodie heads to the mall to get a grip on her grief; Moe questions her relationship with Noah; Tabitha has had it with everyone's expectations.