Trollhunters Trollhunters
Becoming: Part 1
As a new day dawns in Arcadia, two trolls are locked in an epic battle with major consequences for the human world -- and one human boy in particular.
Still reeling from the discovery of the amulet's power, a stunned Jim meets his new mentors and learns he's been tasked with a sacred responsibility.
Jim and Toby tour Heartstone Trollmarket, where Jim begins his training and the presence of the first human Trollhunter stirs up bitter resentment.
While Jim gets a crash course in troll history, big problems -- and a bully -- await him in the human world. What better time for his first mission?
Jim tries to get closer to Claire on a school field trip to the museum, only to learn that the museum's curator, Ms. Nomura, has an unsettling secret.
Jim preps for a high-stakes rematch against Draal, the amulet's seemingly rightful heir. But their animosity gives way to a surprising partnership.