Truth
In 2017, a series of gruesome discoveries shocks coastal China when fishing crews find a mysterious bag containing a human hand. Police investigate the victim, a 31-year-old woman, and a suspect is taken into custody. Two brilliant prosecutors, Lin Lan (Gai Yue Xi) and Lin Yuan Hao (Chen Xing Xu), are assigned to the perplexing case. Despite never having met before, they share exceptional forensic skills and deductive abilities. As they work together to unravel the complex investigation, their professional partnership begins to develop. Utilizing advanced forensic technology, the duo tackles increasingly challenging cases that have stumped local law enforcement. Their growing collaboration is tested by personal and professional challenges as they strive to solve the intricate criminal mysteries before them.