Turbo F.A.S.T.
Crazy Fast
Turbo must become a hero by saving the city from a menacing tiger beetle, who has challenged him to a race on an insane, stunt-filled obstacle course.
Dungball Derby / Ace Race
White Shadow is invited to compete against his hero but doesn't realize the contest is fixed. / Turbo must slow down to win a gecko lizard's challenge.
After a near-accident, Chet enters a dangerous pinball machine race. / The crew must prevent sewer-surfing roaches from infesting the taco stand.
The crew is summoned to Africa by the Queen of the Banana Slugs. / White Shadow is challenged to a match by three champion sumo-wrestler snails.
Birds attack the city on the day Turbo unveils his new signature fragrance. / A sheriff throws the team in jail until Turbo agrees to throw a race.