Turbozaurs
Turbozaurs is based around the adventures of Peter and Katie, and their toddler sibling Florian. Most weekends, the three stay at their grandmother Paulina's house. But the forests around grandma's house hold a secret. It all starts one day when Peter comes across a monster truck and it transforms in front of his eyes into a different kind of monster - a prehistoric monster, a dinosaur!
Charlie walks his dog to see the vet, but the dog runs away and gets lost in the town. After a long search, Turbozaurs rescue him from the water well, where he accidentally got stuck.
Peter needs to make a presentation about dinosaurs for his school assignment, but he doesn't know where to start. He and Katie decide to make a video with Turbozaurs.