Turbulent Love
After falling on hard times, Hao Yu (Lu Zhao Hua) agrees to serve as an informant for her adoptive father as he investigates the ruthless Cangfeng criminal syndicate. But when the gang suspects a leak, Hao Yu is helpless as her adoptive father is killed. Her boyfriend, Ji Zhi Jie (Fan Zhi Xin), Cangfeng's second-in-command, shields her from suspicion, but the gang continues searching for the mole. Hao Yu secretly partners with her former lover, who now works with the police, in the hopes of dismantling the syndicate, but he may not be as trustworthy as he appears. Will Hao Yu manage to ensure her father figure's sacrifice was worth it, or is Cangfeng too strong to fall?