A young king re-establishes a failing Egypt at the center of the ancient world.
Of the 5,398 treasures from Tutankhamuns tomb at the Grand Egyptian Museum in Cairo, the ones that paint a picture of Tutankhamuns family are the most unsettling. Particularly intriguing are two tiny mummified babies. Now in the labs of the museum, they...