Twenty Twelve
Hugh Bonneville, Jessica Hynes, Olivia Colman and Amelia Bullmore star in this six-part comedy drama about the people paddling hard beneath the water to make the Olympics happen in London in 2012. Deliciously topical, wickedly funny and sometimes uncannily close to real life, Twenty Twelve proved a hit with British viewers and critics alike, receiving fabulous reviews on first transmission on BBC Four and equal praise when the series was repeated on BBC Two.