Twin Angel Twin Angel
Amatsuki Meguru is a girl who innocently aspires to be a hero of justice and the cool Kisaragi Sumire who grew up in the strict Kisaragi household... The two girls who are in their 3rd year of middle school end up getting orders from a mysterious hedgehog named Miruku-chan and turn into Twin Angels in order to fight evil! Meguru is always cheerful but sometimes a bit too forceful. Meanwhile,...