Actually, I am
Asahi Kuromine is a high school student who supposedly cannot keep a secret. One day he spots his crush Yoko Shiragami, unfurling a large pair of wings from her back. She explains to him that she is a vampire and is only able to attend a normal school on the condition that no one discover her true identity. Asahi swears to keep her secret but finds it hard to maintain seeing as how Yoko herself is an airhead and Asahi's friend Mikan keeps bullying the two of them.
Asahi is determined to keep Youko's secret for her sake, as her father has said that she would have to quit school if she were found out. But Youko accidentally reveals her wings while she has lunch after school.