Twin Turbos
The Deberti's race to finish the 2018 Mustang for SEMA, where a chance encounter with Joey Logano could jump-start Brad's racing career.
The Deberti's convert an F-150 into an off-road beast for NASCAR's Joey Logano. In exchange, Joey teaches Brad how to drive on asphalt, which means that truck build has to be perfect.
The DeBertis race to finish an offroad truck for Nascar driver Joey Logano. Brad trains with a local stock car race team hoping to take the next step to NASCAR.