Two Shallow Graves
The McStay family's disappearance haunts police for three years until their remains turn up in the desert. Prosecutors say evidence proves Chase Merritt killed them, but Merritt declares his innocence, claiming they are misinterpreting the facts.
The Missed Call
A bombshell witness upends the Merritt murder trial, claiming someone else confessed to the McStay murders. Merritt’s girlfriend gives him an alibi, but the prosecution attempts to discredit her on the witness stand.
Merritt’s phone pings near the desert graves, and authorities wonder whether he buried the bodies or merely visited a sister. Prosecutors suggest he tried to delete financial records to cover his tracks. A defense attorney takes a sudden leave of absence.
If Merritt testifies, the jurors will learn about his criminal past. The defense and prosecution present their final arguments with closing statements, and it's now up to the jury to determine guilt or innocence.