Hunter and Victoria Franklin have risen to the highest office in the United States as the newly elected President and First Lady of America. Although Hunter has touted his strong family values on the campaign trail, his family unit is far from strong, and abhorrently absent of any values or virtue. America has been sold a fairytale.