UFC Embedded
Champ Valentina Shevchenko shows off her moves on Live with Kelly and Mark; Zhang Weili takes a break from her training; Leon Edwards wraps up his camp in the UK; Bo Nickal goes on a hike with his family; Tracy Cortez prepares for a rematch with Erin Blanchfield; Champ Jack Della Maddalena tries New York pizza; Islam Makhachev goes fishing before heading into New York City.
Islam Makhachev finishes his camp in New Jersey before going to a Knicks game; Champ Jack Della Maddalena has a light sparring session; Carlos Prates picks up his new jewelry before heading to boxing training; Sean Brady has an explosive workout; Zhang Weili improves her strength and Conditioning; Champ Valentina Shevchenko has a photo shoot for new smart glasses.
Zhang Weili arrives in New York City for UFC 322 Fight Week; Malcolm Wellmaker works out with his wife and baby; Carlos Prates gets in town after a long flight; Tracy Cortez gets her nails done before training; Islam Makhachev has an interview with Adin Ross; Champ Valentina Shevhenko faces off with Zhang Weili with all of New York City behind them; Jack Della Maddalena takes in a New York Rangers hockey game.
Champ Jack Della Maddalena has a bit of fun playing rugby with his team in the gym; Zhang Weili gets in a training session; Erin Blanchfield eats lunch before heading to New York to start her fight week check ins; Benoit Saint-Denis talks about the improvements he’s made since bringing in an MMA coach; Carlos Prates takes photos with a squirrel; Islam Makhachev continues his camp under the watchful eye of Khabib Nurmagomedov.
Champ Jack Della Maddalena sees his photos all over Times Square; Malcolm Wellmaker checks out a toy store; Islam Makhachev works out with Khabib Nurmagomedov and Daniel Cormier; UFC 322 athletes make their media day rounds; Carlos Prates gets dressed for the press conference; The stars of UFC 322 exchange words at the Pre-Fight Press Conference.
Islam Makhachev sheds the weight ahead of his fight; Malcolm Wellmaker runs into Diego Lopes and talks about his last minute opponent change; Athletes step on the scales for the UFC 322 Official Weigh-Ins; Megan Olivi takes us backstage at ESPN and MSG for her broadcast duties; Former champs give their picks for UFC 322; Madison Square Garden hosts the Ceremonial Weigh-Ins for UFC 322.