Ugly Americans
Callie goes baby-crazy after Mark starts fostering a demon orphan; Twayne starts to notice some odd changes in his body.
While staying with Randall’s parents, Mark accidentally “outs” his roommate as a zombie; Leonard tries to identify a strange new creature.
Mark meets a pair of creatures who are expected to participate in a public mating ritual, but are having second thoughts.
As the city contends with a bizarre epidemic, Mark counsels a young woman who wants to become a vampire.