Ultimate Adventure Week
Part 1: Morris Mountain Off-Road Park! - 2013 Ultimate Adventure Week
The group checks in and learns the few rules of the trip before attempting the first obstacle at Morris Mountain ORV Park in Delta, Alabama.
The crew visits a vintage Jeep scrapyard and a World War II museum on the road from Georgia to Mud Muckers Park in Florida.
Adventure continues in the swamp waters of Mud Muckers Park in Florida, and teamwork becomes essential on the muddy trails and obstacles.