Ultimate Goal
Take the Chance
As the emotion of making it to the academy hits home within the squad, Fara Williams delivers a midfield master class.
Competition for places in the final 16 heats up, with Eni Aluko, Rachel Brown-Finnis, Rosie Kmita and Mollie Kmita facing the task of sending players home.
Our final selection face emotional farewells to their teammates as well as masterclasses from midfielder Jill Scott and winger Freddie Ljungberg.
With the match against Birmingham City fast approaching, Jens Lehmann and Peter Crouch visit St George's Park to help turn a strong squad into a winning team.