Ultra Violet & Black Scorpion
Worried her Ultra Violet social media account isn't getting enough likes, Violet grows impatient with Cruz's training techniques and plans her own crime-fighting mission.
Violet struggles to find the balance between family and her superhero life when she invites her Uncle Cruz to a lucha libre to celebrate Nina's promotion.
At the girls' first ever sleepover, Violet tries to fit in with Maya and her new friends with a little help from her mask.
When Violet discovers that there are 12 super-lucha masks, she begins to suspect that the secret to her Tiago's success is that he has a mask of his own.
When an anonymous gossip blogger at school starts spilling embarassing secrets, Violet resorts to questionable measures to stop them.