Your Friendly Neighborhood Spider-Man
Amazing Fantasy
During high school orientation Peter's life is forever changed; a new era of Spider-Man begins here.
The Parker Luck
Peter begins an exclusive internship, but his first day is way more complicated than he expected.
Peter deals with the fallout of his secret revealed; Lonnie's perfect life falls apart.
Peter and Norman work through creative differences; Lonnie undergoes a loyalty test.
Peter makes a new friend; Lonnie finds himself in the sights of a dangerous gang.
Peter's night off is derailed when he must suit up to stop a mysterious intruder.