Un chocolatier de l'amour perdu
When Sota Koyurugi (Matsumoto Jun) was in high school, he harbored a crush on his senior, Saeko Takahashi (Ishihara Satomi), but kept his distance. After Saeko's breakup, Sota confesses his feelings and is briefly accepted. However, when his handmade Valentine's chocolates are rejected, he becomes heartbroken and dedicates himself to mastering chocolate making. Years later, Sota returns from Paris as a renowned Maître Chocolatier, with a successful boutique that attracts many customers. When Saeko unexpectedly requests a cake for her wedding, Sota must confront his lingering feelings and decide whether to accept her commission. Adapted from the manga "Heartbroken Chocolatier" by Mizushiro Setona, this is a 2014 Japanese romantic comedy drama directed by Matsuyama Hiroaki, Miyaki Shogo, and Sekino Munenori.